BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 16 juli 2009

SLUTA GLO!!




varje dag ser jag folk som glor, jag förstår att de kollar eftersom ja inte ser ut som alla andra och jag förstår barn för de vet inte bättre. men vuxna människor kan stanna till och råglo, tillåme vända sig om och fortsätta glo...kom igen jag brukar inte reagera på att folk tittar eftersom jag har sett ut såhär nästan hela livet, iaf 18 år. jag har överseende, men va fan! de börjar bli irriterande och påfrestande och de tar som fan på psyket när de råglor.
När en börjar glo så undrar ju andra va den glor på och så börjar nästa å sen nästa..när ska de ta slut?! kan man inte bara få se ut hur man vill utan att folk ska kritisera eller slänga ur sig komentarer, håll de för er själva, ingen vill höra. fattar ni inte att de är NI som gör bort er?

alla där ute..brukar ni glo på människor som är "annorlunda"..har ni tänkt på hur mycket det sårar? vet ni hur mycket de personerna får gå igenom varje dag? för en del krävs de mycke mod att bara ta sig ut genom dörren..och nån jävel kan förstöra de på 5 sekunder..
om inte tänk på de nästa gång era blick fastnar till.

en sak till vem har kommit på ordspråket " de finns inga dumma frågor, bara dumma svar?!"
ehm kan inte riktigt hålla me om de..den vanligaste frågan jag får är "gjorde de ont?"..hm vänta lite..de va över hundra grader...hm...ingen aning! kom igeen. och de tycker att jag är konstig?!

puss å kram å er alla!

1 kommentarer:

Miki sa...

Bra inlägg, jag förstår dig och kan inte för allt i världen komma underfund med hur vuxna människor kan bete sig så och stirra som om dom aldrig har sett en människa som ser unik ut förut.
Kämpa på, du är nog den som är starkast av oss alla.